26.oktober

Jag kom hem igår och känner mig fortfarande trött och seg, ont i kroppen, ont i ryggen. Måste sova ut mig ordentligt. Imorgon har praktik o Jennica ska till fritids. Det var en skön träningsresa, träffa nya vänner, träna mycket och vara bara själv. Men saknade min Jennica så mycket. Jag träffade honom innan jag åkte till Portugal. Vi hade en trevlig kväll, halva natten. Vi var hos honom och hade bastu. Nästa dag frågade honom om han vill träffa mig mer. Han svarade inte direkt, bara tackade en trevlig kväll, skrev att jag är söt och skrev att han tror inte att han kan ha en relation på distans, att han vill hitta en partner som han kan träffa varje dag. Men kul vill han ha och han vill ha kvar kontakt med mig. Jag vet inte mer vad ska göra. Hela mitt liv har gått bara neråt just nu. Måste göra något. Jag förstår inte varför träffade inte jag honom innan jag flyttade. Jag minns när han körde mig tillbaka till hotell,när han kysste mig och kramades länge, jag ville inte släppa honom. Vi har skrivit lite med varandra. Han ville se bilderna från Portugal och skickade honom. Jag vill lära känna honom men jag kan inte det nu när han har sagt att han kan inte ha på distans någon förhållande. Jag mår så dåligt att det går alltid så. Och när jag var i Portugal då skrev J ( malmö killen) att han vill ses snarast. Idag skrev med honom och berättade att kanske kommer jag åka till Malmö redan under höstlov. Det är med honom något, och när jag pratar med honom om alla andra som träffar och det blir inget med de, då börjar känna mer och mer att det är något med honom. Han erkänner själv att han tänker på mig, och vill träffa mig. Vad är det med mig, nu när jag träffade honom och han är "uppdagen" för mig och alla andra som träffar det går åt skogen. Jag bara förstår inte , varför är det så. Ska jag fortsätta med honom, att bara får honom bara för "det" och leva ett liv. Min största önskan är att få träffa någon att bli kär i. Jag har saknaden så stor efter att kunna få känna någon bredvid mig. Jag måste gå vidare...men hur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0