29.okt

Jag bokade biljetterna till Stockholm , samt biljetterna till Malmö. Om en vecka kommer jag träffa honom, det hoppas jag verkligen. Men blir med J. Igår öppnade Tinder i mobilen och nu skriver med en kille från Karlskrona. Han vill träffa mig redan men är osäker om vill själv träffa någon ny. Jag har för starka känslorna just nu med J, jag vet inte vad ska göra. Jag kan inte släppa honom, jag kan inte bara. 
Det är hemtentamen som måste skriva nu innan klockan 16 imorgon, men har inte börjat skriva inget just. Började läsa idag och tänkte skriva nu mitt i natten. Men känner att orkar inte skriva. Bara hoppas att hinner skriva klart och skicka in imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0