31.okt

Det är lördag, hann städa hemma. Nu ska ta J ut, hon kan rida häst idag. Det behövs att hon kan komma ut hemifrån. Jag skulle vilja ta en löprunda men kan inte, kan inte lämna henne ensamma. Hon ä så mammig bara, kan inte vara själv, alltid måste jag vara i närheten. 
Kollade på tinder och nu skriver med en kille, han skrev att han ä seriös och ä intresserad av mig och vill ses. Jag vet inte om vågar att träffa honom. Men är mer försiktig nu, han kan själv visa mer intresse att han menar allvar att vill ses. Jag vill inte mer visa min intresse, alltid jag som skriver och visar intresse. Vågar jag träffa honom eller inte, jag vet inte. Jag ä rädd lite, han bor i Karlskrona och kan ju åka hit men sa att har svårt att ses för att har dotter heltid och vill inte att J kommer träffa någon som blir inte ihop med mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0