16.september

Idag träffade en kille från HP. Han vill att jag ska komma till honom på lördag, att bara mysa och vara. Han vill ha sex. Jag tyckte det var bättre att ses först och sen få man se, om det finns någon klick att ha sex. Nu har jag börjat bli trött för killarna, alla vill ha bara en sak. Det är omöjligt att träffa någon som vill ha seriöst förhållande. Det finns inte. Jag är trött för det. Ok, nu idag vi träffades, det fanns ju en liten klick ju, kände jag det. Nu efter lilla dejten, han skrev själv först till mig. Han skrev att det var trevligt att ses, och sen skrev att han fick annan reaktion också. Han blev ju kåt... fattar inte att killar blir så lätt kåta. Jag vet inte om jag kan träffa honom igen, att få bara sex. Det känns fel, men samtidigt det kan börja växa något annat. Jag vet inte. Just nu vi skriver inte med varandra. Han jobbar säkert, och har inte tid. Han såg ut helt ok, och var trevlig. Jag vill ju träffa någon annan mer, men han visar ingen stort intresse just nu, så är osäker om han vill träffa mig eller inte. Allt känns just nu upp och ner med allt. Jag är rädd att blir kär , jag har det så svårt att blir kär så snabbt. Snart måste börja med tvättstuga, har ingen aning hur öppnar dörren dit. Och sen måste hämta J, hon är så himla jobbigt just nu. Vi bara bråkar med varandra, jag vill inte hämta henne än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0