17.september

Jag är hemma och måste börja nu plugga lite innan hämtar J. Det var hennes pappa som ringde och han ska komma hit nu på lördag. Det betyder att jag kan kanske träffa honom men jag vet inte om jag gör rätt ju. Igår skrev till Alex, och han skrev att han varit uppdagen, sen skrev också att han har inte tid att bygga någon relation, han skrev även att -vi håller tummarna för det att vi kan ses nästa månad. Han skrev ju nu att han inte har tid för någon relation, då kan inte jag vänta honom evighet. Jag kan ha kontakt med honom, vi kan träffas då och då. Det kommer inte bli något mellan oss just nu. Jag vill ju lära känna honom mer och träffa honom mer. Men just nu är det allt hopplös med honom. Jag kan gå vidare, kan träffa andra. Men måste hålla avstånd att det blir inte så seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0