18.september

Idag har det gått bara upp och ner, jag känner mig så hopplöst. Jag känner att jag är ingenting. Jag måste ta allvarligt nu, jag kan inte backa, jag har inget att göra. Dessutom vet inte om kommer träffa denna kille, jag vill ju men det kommer bli bara sex mellan oss, inget mer. Jag måste få känslorna, annars kan inte jag ha sex. Jag vill träffa någon, jag vill bli kär i , jag vill inte vara mer ensamma. Jag saknar någon, jag orkar inte vara ensamma mer. Jag har J, men är rädd att kommer inte klara att ta hand om henne. Jag kom hit för honom, nu känns allt fel. Jag vet inte hur länge jag orkar. Det är så mycket i skolan, och har inte tid och ork, och jag sover inget på nätterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0