19.september

Jag är ensamma hemma och mår så j ...dåligt. Igår sent på kvällen svarade han, en annan kille från Kalmar som skulle träffats redan länge sen. Vi bara skrev om nästan allt, han ville också ses och träffa mig. Han vill inte någon förhållande just nu, det förstod jag direkt. Och idag vi träffades, men bara en timme. Det hände så klart mycket, och när kom hem, duschade mig rent och var så ledsen på allt vad vi gjorde. I bilen han sa att han vill ses igen, men kände själv att han menar inte allvar. Nu skrev honom att jag tror tyvärr att jag kan inte träffa dig mer, att jag kan inte dela dig med någon annan,men han läste det och svarade inget tillbaka. Han skrev tidigare att han flyttade till Öland, hans tjej som han har barn med bor där...de måste bo tillsammans. Och sen såg bilbarnstol i bilen. Det var tecken som visade ju att han är inte ledig. Skit att jag var så dum i huvudet igen, att bara kunde inte låta bli. Jag vill gråta nu, jag är ingenting , jag är inget att ha, ingen som ser mig. Jag vill ge upp allt just nu. Nu måste läsa mina texter, vet inte hur kommer klara att skriva klart arbete tills måndag. Blir helt galen snart. Klockan är tio på kvällen, jag höll ihop när J-s pappa hade åkt. Jag bara var på toa och började gråta, tills J kom och blev orolig. Efteråt fixade lite hennes rum, att alla hennes grejerna var på plats. Skrev lite med en kille som skulle också träffats idag,och jag skrämde ut honom tills skrev att det är bättre att han glömmer bort mig. Samt raderade P-s ( kille som träffade idag) nr också i mobilen. Han svarade inget mer tillbaka, och tolkar bara det att han bara ville ha en gång och det räckte för honom. Men mår så dåligt just nu, att jag är bara så hopplöst. Allt snurrar i huvudet. Jag har ju J, jag har ingen annan mer att leva. Jag måste leva för henne bara. Men vill ju träffa någon , jag vill inte mer att vara ensamma. Jag vill bli kär i någon, hitta någon annan meningen med liv. Jag känner ibland att jag är inte värd att leva. Idag började jag igen med HP, igen är jag där. Såg `honom ` igen och han kollade min profil först och skrev honom- vågar du inte än skriva ´hej´`, hoppas allt är bra. Han läste men skrev inget tillbaka. Nu började skriva med en annan ny kille härifrån, men tror inte att kommer träffa honom heller. Jag skrev först och han började också fråga lite om mig. Jag ska försöka gå och sova nu lite men vet redan nu att kommer inte sova så lätt. Igen kommer det bli en sömnlös natten. ...
Trackback
RSS 2.0