20.september

Nu fick jag prata med min Malmö killen. Det är bara han som förstår mig hur jag känner. Han tyckte att måste släppa alla de killar och bara leva utan de. Han förstår hur jag lider om jag blir besviken hela tiden. Dessutom började vi prata igen att ses och om det går nu då kommer han hit till mig. Jag ä iallafall glad att jag har honom, att få prata med honom om allt. Vi kommer inte bli ihop men vi har varandra och han betyder för mig ganska mycket just nu. Klockan är åtta på kvällen och nu har J somnat och jag kan börja min skolarbete. Fixade kaffe och redan började med en text. Det är så mycket att göra nu. Jag är osäker om hinner med allt idag. Skickade sms även till A, han svarade att han är med sina barn leklandet och han tränat lite den vecka. Jag vill visa honom mitt intresse, att jag är intresserad av honom. Jag är helt säkert att han har redan förstått det. Det finns ju liten hopp med honom men inte just nu. Imorse var jag så slut att skrev även i FB gruppen, och fick svar , en svarade att jag ska inte släppa denna kille ( malmö), och en svar att det var en annan tjej och hon gjorde samma sak som jag gör nu, och hon hittade sin kärlek snart. Jag skrev att stänger min dörr och öppnar inte mer så lätt den. Just nu mår jag så himla dåligt med alla de killarna. Dessutom var jag säker att J kommer inte svara mig eller kommer hata mig, jag raderade bort även honom i min kik messanger, och sen svarade han. Det är bara han som förstår mig just nu. Ingen annan. Alla andra är inget för mig. Nu måste läsa mina långa och svåra texter. Det går inte alls med skola..jag orkar inte ..jag förstår inget just nu.. Och samtidigt skriver med en kille, och nu när frågade honom om hur länge de har varit ihop då svarar han inte, skrev också honom att öppnade mina privata bilderna honom, han var i min sida, men han svarade inget och såklart skrev igen honom, att det var inte meningen att hoppa på honom om han inte vill svara. Det känns lite att han är lite försiktig med allt, han skrev att han varit nu singel ca två månader. Och det tycker jag är lite för tidigt att börja något seriöst. Jag kan inte göra inget jag är redan intresserad av honom, och skrev honom också om det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0