21.september

Jag kom direkt hem, hämtade inte J direkt. Hon kan stanna i fritids lite till. Jag ska inte hämta henne innan kl 16, punkt och slut. Det är bättre att hon är där. I morse skrev till en sista killen nu. Jag sa att vi kan hålla kontakt, men inte här. Känns att han kanske är värd att träffa. Han ä lite äldre än jag, såg helt ok ut.Tänkte inte skriva honom, kanske bättre att han visar sitt intresse själv. Det är alltid jag som börjar ju. Men tänker ju så mycket nu på J. Jag vill ju honom. När var på väg till skolan då skrev även honom. Och skrev honom att jag är glad att jag har honom. Det känns...faktiskt att han är något för mig, men vi kan inte bli ihop. Det går inte, men han vill ses igen, och hoppas att vi kan ses igen. I skolan känns lite bättre nu.Det var nästan alla som hade svårt med uppgiften, det var inte bara jag. Och klarade även workshop fint. Imorgon är det inge skola och måste skriva skolarbete klart, jag började och det var inte helt fel hur jag började.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0