22.september

Det är tisdag och jag är ledig idag. Men skriver min hemtenta, som går sakta. Jag kommer inte kunna skriva klart nu tills hämtar J. Det är jobbigt och vet själv att skriver inte alls så bra men jag försöker det iallafall. I morse skrev med min vän J. Han är min enda killvän just nu, som hjälper mig att ganska mycket. Det känns så lätt att kunna skriva med honom om allt, särskild om killar. Han saknar mig lika mycket som jag honom. Dessutom han vill komma och besöka mig igen. Vi är bara kk... ingen mer, men det är bättre än ingen. Jag bryr inte om det att jag har blivit med honom så nu. Det finns ingen annan just nu i mitt liv, det finns ingen som kan komma och göra mer illa för mig. Men är rädd att de känslorna som har med honom växer för mycket. Jag har känslorna med honom, och han vet det. Men vi pratar inte om de. Vi kommer inte att ha någon mer än kk just nu. Det vet inte vad händer i framtiden. Kanske vi kommer bygga detta vidare, kanske kommer han börja få känslorna med mig. Allt kan hända, det vet ingen av oss. Jag förstår att jag är "den andra" för honom, men det är han själv som vill ha mig också , inte bara jag. Det är jobbigt att vara den andra, men han är någon som jag vill att jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0