24.sept

Torsdag, solen och jag är glad. Första hemtentamen fick godkänd, jag var så himla rädd för det.  Men nu kan andas ut lite. Seminarium gick också ganska bra. Jag börjar komma igång med plugg men det ä mycket kvar. 
Snart ska hämta J inte än, hon kan vara kvar där. Jag lämnade henne imorse tidigt och hon grät , det gör ont. Men sen hon såg säkert sin klasskompis. Det gör alltid ont när måste släppa henne. Men hon mår bättre lite och ser att hon trivs här. Just nu saknar jag någon som ä bredvid som kan hjälpa mig med henne. Jag saknar närhet, att komma hem och krama någon. Snart hoppas jag att få träffa min J. Även A svarade igår, han lovar inget att vi kan ses, han sa hör av sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0