23.september

Det är onsdag och klockan är bara tre mitt på dagen. Jag kom hem för en timme sen. På väg hem tänkte jag att jag ska fixa nu skolarbete för imorgon, men nej. Jag var ju för"trött". Det funkar inte på mig. Det är bara så jobbigt att inte kunna prioritera sakerna. Nu tänkte hämta J kl 4 tiden, men när vaknade då tänkte. Nej, först skolarbete och sen hämtar henne. Det är bäst. Igår skrev jag själv till den nya killen. Det känns bra att komma igång med honom lite. Han känner samma som jag, att skita allt detta dejtande och leva sitt liv. Jag har inte så stort intresse för honom, och försöker ta avstånd nu. För att han började skicka meddelande och de smilyes med pussar...jag tolkar att han vill ju visa att han vill ge någon tecken, samt skrev honom kram. Jag vet inte hur kan gå vidare med honom. Kanske är det bättre att lämna alla andra och vara bara med J i kontakt. Det känns bara fel att hålla för många bollar i luften. Nu skolarbete. punkt.slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0