26.september

Imorse började med tvättstuga, sen städade hemma o efteråt var på stan och handlade lite grejerna hem. 
Det går ingen dag utan att jag blivit arg, varje dag blir arg på henne...jag klarar inte mer snart. Hon bara måste göra så att blir arg. Jag vill inte bli det men det bara händer. Började sakna redan igår honom och skrev bara "hej" men han svarade inget tillbaka. Nu vet jag bara att jag har bara honom, ingen annan jag behöver inte. Det är han...men det ä bara så jobbigt situation med honom, han ä inte "ledig" helt men nu tänker jag göra allt att få honom. Jag kan inte vara utan honom, mina känslorna är för stora. Jag gråter just nu när skriver detta.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0