Äntligen fredag.

Jag är så himla trött nu. Det blev fyra dagar på jobbet och känner mig mer hemma nu varje dag. Två dagar körde bilen och börjar bli lite bättre nu att köra men lite orolig är jag. Men det blir bättre med varje dag. I onsdags gick till bussen. På vägen såg Daniel köra förbi, han tuttade med bilen och vinkade. Han skulle stannat bilen och sagt några ord, men nej han bara körde. Jag vill träffa honom igen men han svarar inte på mina meddelande. Och nu skickade igen. Jag skrev och frågade direkt om han har lust att ses vill han träffa mig. Att på lördag nästa vecka jobbar och kan ses efter jobbet. Men han har inte läst och jag tror inte att han kommer svara nu något. Jag fick mitt papper och skickade till Pba. Men de vill att ska fixa borgensman , att det är ingen garanti hur många timmar jag jobbar i veckan. Jag frågade runt och ingen som kan vara det. Ingen som litar på mig,jag vet alla säger bara så. Det är så himla svårt nu , jag var så nära, alla papper hade och nu de måste jävlas med mig. Nu måste jobba några månader och sen visa upp. Jag vet inte mer vad ska göra, hur ska göra. Det är för mycket just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0