Aprill

Nu månad har börjat. Jag sov nästan ingenting i natten. Det känns allt hopplöst just nu. Jag vet inte mer vad jag ska göra, jag går sönder snart är jag rädd nu på riktigt. Vissa studen tänker fortsätta med skola och sen känner nej jag orkar inte mer. Jag måste bestämma nu och ta den beslut nu. Det finns ingen annan utgång. Idag har jag skola hela dagen, samt grupparbete. Jag ä osäker om klarar vara där hela dagen. Jennica ska lämna till en väninna före skolan. Och måste ta bilen nu idag och det är morgon och mycket trafik. Men är bättre för henne att leka med som kompis. 
Och är osäker om kommer åka till Karlskrona, vet inte hur jag är nu ikväll och om kan sova nu eller inte.
Nu är jag hemma och fixad lite hår, experiment med blåbär och lingon. Kommer jag ha nu rosa slingor? Idag har varit en dag som jag trodde inte att det blev som det blev. Skola som vanligt, körning gick ganska ok. Men imorgon kommer vi åka till Karlskrona. Skola-nu är det bestämt. Jag avbryter nu i skolan. På måndag kommer jag meddela andra i min gruppen. Söker som en galning lägenhet. Idag var och satte i föreläsningen och fick sms. Husfru frågade om jag är intresserad av att hyra två rum nära hotell. Svarade direkt att jag är intresserad om det och frågade om det är en tvåa . Men hon svarade inget tillbaka. Det var det bästa som kunde hända. Men inflytt redan i maj. Det löser allt nu. Jag kan andas ut nu efter det alt. Jag är glad för det. Men det är inte säker att jag får det nu. Det är säkert andra hand. Vi ska får se hur det går nu. Det kommer vara nu extrakostnaden kanske. Nu ska tvätta mina hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0