Det blir en bättre vecka än förra vecka.

Det började lite bättre. Jag har ringt mina samtal, ombokat tiderna och pratat med husfru. Hon skriver anställningsbevis men något fel med mitt namn, hon ska kolla med Heidi, min  andra hotels husfru. Och hör av dig så fort hon ä klar med den papper. Nu hoppas jag att jag får den lägenhet som sökte först. På torsdag har en till visning, vet inte om jag ska gå dit. Det blir bättre. 
Nästa torsdag ska till husläkare, jag måste börja sömntabletterna. Det går inte mer, jag måste kunna sova på nätterna. Jag vill inte tänka på det nu att betala de utgifter nu. Men har ingen annan val. Och tror inte att jag får någon a kassa den månaden nu. Jag fick studiemedel nu. Och de vill ha massor av papper nu. 
Jag vill bara att det ska vara över och kan ta det lugnare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0