En bättre dag

Det kan jag säga idag. Jag är hemma och väntar när ny dörren är på plats. Det kommer ta hel dag , stod för papper. Men hoppas att de kommer vara klara snart, det är mycket ljud. Jag tänkte gå träna idag, till skolan, till bibblan. Men såg att det blir regn idag. Stannar hemma eller satsar på att cykla. Vet inte än. Samt väntar jag samtal. Sökte en extrajobb, och skrev idag tiden när de kan ringa mig. Det är någon te och kaffe försäljning. Vi ska få se om kommer jobba med det. Det låter spännande lite, tycker jag. Och husfru smsa och behöver de sista uppgifterna att skriva anställningsbevis, att kan börja jobba nu, Hoppas att kan jobba imorgon redan. Vill börja jobba nu, vill inte stanna hemma mer. Det blir bättre nu jag vet. Igår skrev en tjej som kan hyra ut under sommaren men söker ny lägenhet att köpa att kan ta över deras lägenheten. Men känns lite för dyrt, 6500kr, Jag kan tänka mig att betala ca 5000kr, sen är jag nöjd, men om det är en ny lägenhet då kan tänka att betala lite mer. Det är svårt med allt just nu. Men tänker positivt just nu, eller försöker göra det, Hemma tillbaka, var på gym och i skolan. Jag fick ingen papper, de har inte fått det, att står fortfarande inskriven. Nu kommer de fixa det och skicka mejl om det. Ah tänkte att kan posta papper imorgon , men icke. Det känns skönt att vara på gym, det känns i kroppen, men måste träna nu så mycket att kan. Annars kommer inte jag orka att springa vårruset. Ingen mer svar av husfru nu. Jag trodde att hon kommer nu säga att kan komma nu under de närmaste dagarna, men inte än. Samt väntar andra svar också. Jag hoppas att kan jobba nu på Coop, den en dag. Det känns bättre att kan jobba den dag. Och ingen samtal från det kaffe försäljning . de ringer så på torsdag. Tiden bara går, och försöker räkna nu varje öre. Att inte börja köpa nu för mycket. Kollar vilka räkningar kan betala nu. Jag vill betala Stockholm hyra men de har inte skickat e faktura. Det går inte vidare just nu...jag fick nytt meddelande och hoppas att det var han, den kille som skrev på MP. Men det var någon annan , och på HP. Skit nu hatar jag på riktigt alla snart. Jag minns inte att har lämnat ut till någon mer min namn på kik. Jag saknar någon just nu så mycket att ha nära....den känsla att få krama någon. Det gör ont så mycket....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0