En lugn söndag

Idag tänkte stanna hemma hela dagen, bara ta det lugnt och bara vara. 
Men måste fixa tvätten och städa hemma nu också. Det närmar sig nu ...flytt kan komma snart nu. Det är en jobbig period nu om jag kommer flytta redan i maj. Det betyder att måste betala dubbelhyra. Det ä inte alls bra. Och flyttbil kommer kosta ca 5200kr, har jag råd för det. Jag kan fråga någon som kanske kan köra billigare, tänkte fråga redan Daniel men låter lite konstig att fråga honom ju. Vågar inte fråga hans hjälp nu. Jag kommer ju betala honom också såklart. Men kan spara några tusen iallafall, vet inte 
Jag har meddelat min grupp nu att lämnar mina studier och stängde av mobilen nu, vill inte läsa om någon kommer skriva något tillbaka. Nu vet de. Det har varit så jobbigt, men nu släppte jag allt. Det blir bättre jag vet, jag tror att nu kan det förändras allt. Nu kan börja leva mitt nytt liv, det har varit för många tårarna. Nu måste börja planera mer mitt liv. Hur kommer det bli nu. Imorgon ska till studieverkstaden, arbetsförmedlingen, vet inte om ska gå träna, eller springa, och sen handla. Jag måste köpa tejpen att fixa den liten lampa, och sen en sak för mutter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0