Första dagen på jobbet

Idag var jag första dagen på jobbet.  Det gick ganska bra men imorgon kommer jag jobba på egen hand. Det känns bra att börja jobba redan nu. Det blir bättre med tiden. Jag mår just nu ganska dåligt, jag vet inte vad ska jag göra. Det är så att vill träffa nu Daniel och prata med honom, jag måste berätta honom hur jag känner. Jag har fått känslorna med honom och det är så jobbigt att hålla allt inom sig. Idag skrev honom att började jobba nu den vecka och tänkte om du vill ses någon gång efter klockan 15, vet inte när slutar du jobba. Han läste , svarade inget. Nu senare skrev att tror att såg dig köra hemåt. Kanske skriver han nu något tillbaka. Men händer inget, jag vet inte mer vad ska göra. Jag vill inte gå genom en till helvete, när har fått känslorna med någon. Det är bara att jag är för känslig just nu, när jag fyller år. Det är så jobbigt, med allt. Att inte få ha någon nära, jag saknar så mycket just nu någon nära. Och det är han just nu, jag vet inte varför. Jag känner att han har kanske träffat någon annan och vill inte skriva inget med mig. Nu måste jag bara lämna det och inte skriva honom. Han kan väl skriva mig om det. Jag vet inte vad händer. Om jag kommer skriva honom hur jag känner då kan vara även den vänskap över. Och han kommer ta bort mig på FB. Om jag fortsätter nu att skriva honom att inte få någon svar. Det är så jobbig situation just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0