Härlig söndag

Det är söndag och det gått bra. Igår kom Marlens dotter hit och sov över . Jennica har haft det roligt. 
Igår började skriva med en kille men han bor i Örebro. Han vill inte ha någon distansförhållande, men skrev att vi kan hålla kontskt och vara vänner. Försöker att få annan kontakt men han vill inte än. Nu hoppas att han svarar något till bakats innan jag ä borta. Han ä trevlig o snäll. 
Men svarade han inget tillbaka. Han läste bara, men hann skriva mitt namn och mitt nr om han vill hålla kontakt med mig. Nu har ingen vip kvar där, raderade alla bilderna nu och tog bort min text. Kommer ta bort hela konto nu när ser att han varit online bara, ser inte ju mer om han skriver tillbaka. Nu är det bara att släppa allt och glömma bort allt nätdejting. Nu är det över för alltid. Ny veckan börjar och hoppas att det blir bättre nu, och kan börja andas lite mer. Om tre veckor kommer jag fylla år, vill inte tänka på det. Alltid är jag så ledsen, alltid känner mig så nere den dag. Att inte ha någon att fira med, att inte få blommor med kärlek. Men istället har börjat öppna mina ögonen ute, och idag var på Ica maxi och kollade runt lite... konstig att kolla ju såhär. Men man vet inte när man träffar sin kärlek, Allt är möjligt. Det blir bättre....jag vet jag känner.... Nu såg bara att han var online och var i min sida men hade tagit bort mina bilder och texten. Jag tror inte att han kommer ta kontakt med mig, han gör inte det. Nu såg han att jag kan inte skriva tillbaka, och han såg att hade inga bilderna. Jag skrev honom att kommer ta bort min konto, och är så besviken att träffa folk. Det känns så jobbigt just nu, han var lite någon som jag vill lära känna, men det gick inte just nu. Jag såg att han ville ju inte lämna själv ut någon nr eller han har ingen kik. Bara glömma bort honom, glömma bort allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0