Hemmadag

Idag stannar hemma. Jag tänkte gå ut, köpa till cykeln den slang och träna. Men känner att orkar inte gå. Imorgon har jag vaxning av ögonbryn och kan åka och köpa den slangen först på väg. Nu måste planera mer att inte behöva åka för ofta med bilen. Ingen FB, håller bara borta därifrån. Det tar för mycket min tid och energi. Det är bättre att inte visa sig där. Kanske kommer folk undra vad har hänt med mig. Kommer någon att märka det, kommer någon fråga hur är det med mig. Allt nätdejting kommer jag la ner nu på fredag. Punkt och slut. Jag ville träffa den sista kille men nu när skrev honom att kommer försvinna och frågade honom om han har kik och vill fortsätta skriva där. Han skrev bara .nee sköt om mig, kram. Det var allt. Det tolkar jag att han är inte intresserad av mig och den tid jag skrev med honom var bara lek för honom. Såg även att han är skriven hos sin x, och såg att han är där. Han skulle flytta ut i fredags. Såg även att han har ca 2200 vänner på FB. Han ljög allt för mig nu, tror inte at hans livs var så dålig. Även han är ett svin. Inga mer killar på nätet. Postade nu även mina avbrott ansökan. Nu måste ta ett papper i skolan. och skicka till a -kassa. också en papper från csn, väntar deras papper också. Det blir ingen mer skola för mig, nu är det bara jobb. Jag kan inte studera mer, får inte mer studiemedel. Jag tänkte börja skriva idag den literattur uppgift, vet inte om orkar och vill. Idag är den dag som vill att det allt ska vara över. Nu såg att hade skickat den sista mejl till mig själv inte till den bovärd. Men skickade mejl till henne med denna intyg från skolan och skrev att husfru skriver anställningsbevis och hoppas att får den under vecka. Samt skrev om jag är sent med mina papper att få lägenheten. Då väntar jag nu vad kommer hon svara mer. Jag är bara så rädd att de papper inte räcker, då vet inte jag vad ska göra. Jag har ingen aning hur ska jag klara allt skiten nu ensamma. Jag gråter igen så mycket, kan inte tänka på nåt annat, bara tänker hur går det bättre nu. Jag går sönder snart, jag är så rädd.....
Jennica ä hemma, hon läste sin text och skrev läxa nu. Det känns helt sjuk nu hur jag mår faktiskt. Det känns att jag rasar snart helt ihop. Tårarna bara rinner....jag vet inte mer vad ska jag göra. Bara försök ta det lugnt och allt kommer att lösa sig. Det hoppas jag att det gör. Jag måste hitta snart något. 
De är kvällen och mår lite lite bättre. Grät en hel del idag. Men min kompis Marlene kom hit att Jennica fick leka lite med hennes Jamila. Det kändes lite lättnad att fick prata med henne lite. Allt måste lösa sig nu. Det blir bättre nu. Jag har väntat idag hela dagen att få något svar men har inte fått än inget svar. Det är svårt. Jag försöker nu även om jag kan byta stockholm till Karlskrona. Vet inte än om det går. Jag hoppas att det går. Måste tänka så mycket just nu. Igen försöker att inte använda Fb, men går in och igen lägger upp innlägg. Jag såg att hade betalat klarna konto men ca 400 kr för mycket, och nu får jag tillbaka den pengar. Nu måste jag föröka så mycket jag bara kan, att klara mina räkningar. Och inte köpa för mycket nu. Det måste vara stopp. Har redan utgifter ganska mycket. Imorgon ska fixa mina ögonbryn. Nu hoppas att ser ut lite finare ,när har fixat de. Idag fick såklart veta min slut skrivuppgift, läste snabbt bara genom, och såklart u. Jag orkade inte läsa allt och tänker inte skriva om nu allt. Allt kan gå nu på riktigt. Snart ska Jennica ska lägga sig, kan inte sova själv nu. Jag var i sängen nästan hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0