Många tankar i huvudet just nu

Det känns så jobbigt just nu, jag vet inte om det blir bättre men måste vara stark själv. Igår bestämde att lämna MP, för att det tar så mycket tid och ser ingen ide att vara där. Det finns ingen där för mig, jag har gett upp allt hopp just nu att träffa någon på nätet. Jag ser att det allt letandet efter någon gör mig ledsen och mår dåligt. Det måste vara stopp nu. För att nu i aprill blir det fem år när jag började dejta andra, jag har träffat en hel del men har träffat några som har blivit bara vänner för mig och det är jag glad över. Nu är det så att det börjas kännas nu mer och mer att det börjar väcka lite känslorna med D, jag vet inte varför. I lördags sågs vi, när han kom till mig och kramade mig. Jag vet inte det känns så tryggt att träffa honom. Jag får inte börja bli kär i honom, det får inte jag. Ibland tänker jag på det mycket att det händer att just flyttade hit och hittade igen honom. Det är bara vänskap mellan oss inget annat.Jag vet inte hur det blir nu när jag flyttar dit, kommer vi ses då eller kommer han ta avstånd om han ser att jag visar mina känslorna. Det gör så ont att tänka på honom just nu. Den vecka kommer åka dit igen, jag hoppas att få svaret nu under nästa vecka om lägenheten. Jag börjar bli orolig för allt, men vet att det blir bättre. Jag gör allt att kunna flytta härifrån. Det är inte många som vet att nu har lämnat mina studier, jag har inte berättat det till Anja,hon kommer bli säkert jättearg , hon känner inte mig, hur jag har det allt. Jag vill nu lämna allt bakom mig och gå vidare och stanna , hitta hem nu för alltid. Min dröm har varit att bo nära havet och är redan så nära. Jag vill inte bli ensamma, jag vet inte om hittar någon att leva ihop, det finns någon för mig och kanske har redan träffat honom... Snart tänkte ringa och fråga om det lägenheten, sen tänkte gå ta en löprunda och fixa cykeln också. Jag ringde och det blev ingen lägenheten, var försent med mitt svar. Men det går vidare. Hon berättade att ska kolla upp via FB, det finns en grupp och gick med nu väntar när blir godkänt. Och nästa vecka har en till visning nu. Det känns bra just nu, men inget som är säkert just nu. Jag var ute och sprang , känns så bra att komma igång med löpning. Imorgon kanske ska till gym, nu måste börja träna lite mer, att orkar springa vårruset nästa månad. Jag tar det lugnt just nu. Det blir jobbigare nu när har ingen studiemedel, kan inte köpa allt vad vill. Nu lade upp mina kurslitteratur också, hoppas att får in lite extra pengar. Jag kollade vad kommer kosta flytt, jag kommer undan mindre än 6200, de räknar ca 6 timmar för flytt, fattar inte hur de räknar, de räknar 700kr per timmar , två män. Jag vet inte vad ska göra nu. Det blir så himla jobbigt, funderar att sälja allt här. Men sen måste köpa allt nytt. Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0