Ny början

Ja, nu börjar kanske nytt liv. Idag fick sms som hade väntat så länge. Jag ska börja jobba den vecka, och 4 dagar. Det känns lättnad att äntligen kan börja jobba och tjäna pengar. Allt är nytt och det blir inte så lätt ibörjan säkert. Men vet att det blir bättre med tiden. Imorse gick min körning helt ok, det var några stopp och det var jobbigt att köra, mycket trafik. Men måste öva nu mycket att bli bättre och bättre att köra nu. Jag ska inte än börja köra nu till Karlskrona, jag vet inte, det blir ju en del utgiften nu. Men lättare skulle det vara ju. Jag ska fråga hur det är parkering, om det kostar något vid hotellet. Jag vet att det kostar i Karlskrona, att det finns ett kort för det. Måste kolla upp det också. Jag vet att kommer inte sova nu kanske så bra. Och måste vakna tidigt också nu, lämna Jennica hemma för några timmar men hon klarar det. Nu kan stänga även HP för alltid. I går var den dag för fyra år sen när träffade den första kille på nätet. Nu är det slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0