Söndags morgon

...är jag utan Jennica. Hon sov över hos en kompis. Nu vid kl12 ska åka dit , hämta henne. Jag tänkte gå träna kanske själv innan hennes träning. Vet inte. Jag fick sova i natten bättre. Känner inte alls så trött som igår. Igår började skriva med en kille på HP. Jag skriver öppet med honom. Nu skrev om Daniel, och han skrev att jag ska berätta honom hur jag känner. Det är så jobbigt just nu att kunna erkänna honom att vill mer än vänskap. Jag vet inte men är rädd ju att han säger att han tycker att vänskap är bättre eller säger att han har träffat någon annan. Jag vet inte, vill träffa honom ju men vet inte hur. Varför är det så svårt. Vi har skrivit om det, att vi är vänner. Kanske vill han också något mer men vill inte säga, jag vet inte ju. Tiden kan visa bara hur det blir nu. Hemma efter Jennicas träning, och kommer sova tidigt ikväll. För att måste vakna tidigt imorgon, en tjejkompis behöver att ska köra hem henne. Hon lämnar sin bil till verkstaden. Då måste vara lugnt nu när kör henne. Det blir jobbigt att köra nu så tidigt på morgonen. Men måste vara positiv, och börjar mer att fundera nu att öva mer att köra bilen. Kanske är det bättre att köra och öva på kvällar, då är det inte så mycket trafik. Jag har problem att växla, växlar sent och osäker vilken växel använder. Imorgon börjar ny vecka och vet inte om det kommer bli några förändringar. Jag hoppas nu att får veta något om lägenheter, samt tänkte jag att ringa runt. Imorgon kväll stänger jag även nu HP. Nu måste det vara slut för alltid. Det finns någon där ute som kanske är intresserad av mig.Det finns någon som är där ute och tänker på mig. Daniel gillade min sista profilbild och en inlägg. Hm då ser han mig, och inte helt glömt bort mig. Ah om tio dagar kommer jag fylla år. Jag vill inte tänka på det alls. Det är så jobbig, så himla jobbig. Nu ska diska och sen tar en kvä'llsfika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0