Trött efter en dag i Karlskrona

Helt slut efter en hel dag i Karlskrona. Det gick sådär. Jag trodde att nu det går framåt...men tills jag fick mejl. Jag var två visningar och tackade ja till båda såklart, och när jag var jag frågade att börjar jobba i maj att om det är ok att lämna referens från jobb. Hon sa ja det var ok. Och nu fick mejl att skickar in kopia vilken skola jag studerar och arbetsgivarintyg. Kollade i data en intyg och skickade denna nu, och frågade om det räcker. Nu måste vänta om husfru kommer svara något. Det hoppas jag, att hon kan skriva någon papper. Kanske kan fixa imorgon då, ta med data då. Imorgon ska till ams också kl10. Det tar ca en timme ju, men hoppas att kan åka direkt när är klart där nu. Det är mycket att tänka nu, på riktigt. Tänkte även om ska gå till skolan och tar en papper. Jag måste ta det lite lugnare just nu. Det är inte långt till maj heller. Jag måste vara stark nu , för Jennica. Hon får inte se mig att jag är ledsen igen. Jag måste tänka positivt nu, det blir bättre. Jag vet...jag känner. Skit skriver med en man på badoo. Problem är han inte har någon bostad och jobb. Han är 44, ser ut helt ok. Nä vi bara skriver här. Inget mer. imorgon måste ta bilen till Karlskrona. Det skulle reganat idag men kom inte så mycket, solen hela dagen. Imorrn är det sol med. Men kommer vara i bilen nu, så det är inte så farlig. Och idag köpte lite nya kläderna. Det var jag värd, måste se ut nu fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0