Trött lördag

Idag låg i sängen tills klockan 10, känner fortfarande trött och seg. Jag har inte ork att göra något hemma. Men fixade kylskåpet nu, smälte och städade inuti. Jennica gjorde matteläxa ca en timme. Jag måste fixa mer hemma idag, tänkte kolla kläderna och packa ner lite redan nu som vi inte använder. Det blir lättare senare när det är dags att flytta. Imorgon kväll kommer radera mitt konto på MP, då är min vip slut och har inte träffat någon än, och tänker nu inte mer att nätdejta. Det är för mycket känner jag, och det är mycket även med Jennica. Hon är för jobbigt och hela tiden sur och arg nu. Nu vill jag ta en dag i taget, ta det bara lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0