Trött onsdag

Det regnar, hur ska ta mig till centralen, med cykeln. Jag vill köra bilen men vågar inte när det regnar. Jag blir blött idag, mycket, måste vara beredd för det. I natten kunde inte alls sova, tog ingen medicin, somnade vid kl 10 , vaken vid kl 2, kunde inte somna om. Och känner att går sönder snart. Jag tänker så mycket på Daniel just nu, varför svarar han inte inget tillbaka. Jag måste sluta skriva honom hela tiden, jag är för på. Men kan inte glömma bort honom, vet inte varför, jag kan inte. Det är bättre att ta det lugnt och inte skriva just nu honom. Han lever sitt liv, och kanske vill vara själv. Igår chatta med denna italien killen i Örebro, känns att han är lätt att prata med. Han känns så trevlig och snäll. Vi skrev länge igår. Nu måste väcka även Jennica snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0