Vill inte...

Jag vill inte vara ensamma mer, jag vill bli kär i någon nu...saknar någon bredvid mig. Varför måste det vara så svårt? Varför träffar jag fel killar? Varför får jag starka känslorna men inte killen som träffar? Varför? Det måste vara fel med mig, men vad är det fel? Jag har hört ofta att jag ä trevlig, fin , söt. Just nu tänker för D hela tiden. Nu måste ta lite längre avstånd av honom. Jag skriver honom nu sista tiden om han har tid att skriva på FB men han svarar inte tillbaka. Det känns att han vill inte skriva med mig bara. Jag måste sluta att skriva honom nu på riktigt. Och tänkte fråga hans hjälp när flyttar men det hann inte jag göra. För att nu pratade med Marlene och hon sa att de kan hjälpa mig om hyr släp. Jag vill inte fråga andras hjälp , jag vill göra allt själv. 
Idag började med tvätten och nu ville Jennica att vi åker till havet igen. Senare har hon träning också. 
Ah jag kunde inte låta bli. Jag skrev igen till Daniel, frågade om den lägenheten som har på gång, den gatan om det är nära till havet, om det blåser hela tiden där. Han svarade att han kan inte riktigt placera vart den ligger, men skickade en blid nu honom. Nu väntar vad kommer han att svara nu. Nu kollade lite jobb också som sparade då kommer söka imorgon de alla jobb, ca 5 stycken. Jag måste söka nu allt vad kan. Att få a- kassan.
Nu exploderade jag helt igen. Vi skulle åkt till havet och Jennica säger att hon vill gå till bilen o hämta sin bulle att fixa håret hemma. Att det går inte fixa i bilen. Då gick allt vad hade inom mig, jag bara skrek allt ut och började gråta. Jag rasade helt nu . Vi åkte ingenstans stannade hemma. Nu äter lunch snart. 
Och jag tog hennes mobilen och stängde av. Hon kom till mig sen o sa att hon vill prata med pappa. Ge min mobil o han svarade inte såklart. 
Jag klarar inte mer, såg nu att även nästa månad har ingen inkomst för att fick studiemedel den månad o a kassa har kanske bara 120 kr dag. Det ä ingenting. Jag vet inte hur kommer att klara. Jag har det sista pengar som skulle betalat för lån men sparade att kanske behöver det snart. Imorgon ringer till husläkare här. Jag behöver sömntabletter att sova på nätterna eller något annat att ta det lugnt. Jag går sönder snart är så rädd nu. 
Nu är jag här och kollar Jennicas träning. Jag mår lite bättre men fortfarande ganska nere. Nu skrev upp vad ska göra imorgon, det blev en lång lista men det går. Samt hoppas att kan fixa även cyckeln. Då kan cykla istället att ta bilen hela tiden. Idag körde o kände inte så fel som i fredags. Kanske var det vägen som känns lite ojämn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0