Vill sova

I natten kunde inte sova igen, det känns för mycket. Jag tänker så mycket nu på nya bostad. Hur går det imorgon? Om de har redan kollat mina uppgifter eller inte, det vet inte jag. Eller vill de ha alla papper nu, det vet inte jag hur går det till. Kanske de kollar redan innan personer som söker bostad om man har rätt att söka bostad. Eller erbjuder till alla som söker bostad. Men har anmält mer bostäder men har inte kommit till alla visningar. Jag vet inte hur det funkar. Jag hoppas att jag får bostad nu, jag måste får det. Igår började redan leta efter Ronneby. Och söker redan även andra hand. Samtidigt väntar att kan vara med i FB grupppen men har inte än fått godkännande. Det kan inte ta så lång tid nu. Idag tänkte gå träna och måste köpa ny skruvmejsel. Lite större och hoppas att kan fixa själv däck. Hemma igen efter gym, nu väntar när Jennica kommer hem, då kan hon ta ut Lisa lite. Och tänker fixa nu min cykeln. Jag måste klara det nu. Imorgon kommer åka till Karlskrona, men bestämde att åka buss, laddade kort nu istället. Det blir regn imorgon och har ganska mycket att köra och känner inte alla vägarna. Imorse anmälde två till lägenheter nu. Jag anmäler nu allt vad kan. Även ansöker nu etta också, och redan söker även de dyrare, som är ca 6000 i månaden. Jag måste hitta nu något. Om man har redan nu att man vet att man har bostad att flytta. Annars vet inte vad ska göra. Men det går säkert, det löser sig med allt. Jag vet det. Problem är att jag har inte än sagt upp här lägenheten och vet inte när ska göra det. Jag måste hitta först lägenhet där ju. Ah allt är bara så svårt. Jag vill ta det lugnt bara och andas bara. Att inte mer tänka på det. Nu fattar inte hur länge måste jag vänta det nu att bli godkänd av fb gruppen, jag orkar inte vänta. Det kan inte ta så lång tid. Nu måste diska hemma och sen ska ut, fixa cyckeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0