Äntligen ledig

Idag var jag ledig och var lite ute med Jennica. Vi postade en bok och handlade lite mat. Sen var hemma och städade. Nu har vi ätit middagen och tar det lugnt. Imorgon ska jobba och på torsdag är ledig igen. Nästa tisdag ska till frisören och vet inte än vad ska göra med mina hår. Jag vill inte klippa bort allt men det skulle vara bättre för håret. Vi ska få se vad säger frisör, jag måste fråga hur det blir. Och vi ska gå till samma salong var är Jonas o Daniels ägare. Hoppas att hon kommer inte fråga mig något eller kanske kommer hon känna igen mig men tror inte att Jonas har berättat om mig till henne.
Jag börjar känna mig ensam igen och vill träffa någon men hur ska jag träffa någon.
Jag vill inte vara ensamma mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0