Blandad känslor

Nu har jag hemma en fungerande datorn. Min vän Jonas fixade det. Han hämtade den efter jobbet och åkte hemåt, vi kramades bara när han gick. Vi är bara vänner och inget annat. Idag cyklade hem och de kändes att såg Daniels bil, men var utan stripes. Såg ut som han i ratten. Skickade meddelande och frågade men det var inte han. Vi skrev lite och han frågade hur det går med mig, och frågade även om jag har träffat någon.Jag svarade som det är, att stortrivs här och jobbat mycket nu och att inte träffat någon, att behöver tänka på mig mer själv just nu, att tar det lugnt. Varför frågade han om jag har träffat någon. Han vill ju att även jag ska hitta någon ? Han är ju själv så himla lycklig med sin flickvän. Jag ser deras bilderna och de är riktig kära i varandra nu. Jag vill ju träffa någon men just nu känner att ingen ide att jaga någon. Öppnade tinder igen men är just nu den som skriver inte med killar. Det finns just nu två killar som skriver själv till mig, men visar inte intresse själv. Idag fick jag hem min rosenkvartshjärtan, jag väntade den i en månad. Så himla lycklig är ja, att få hålla den och bara släppa in allt kärlek, Det är fredag och kommer jobba imorgon. På söndag är jag ledig, har inte tänkt vad ska vi hitta på. Kanske ska till stan, kanske ska till bio. Jag vet inte. Betalar mina räkningar nu och kommer hamna såklart i minus, men kommer ut från den. Nu blev det datorn lagning ca 900kr men tycker det var värt den. Att måste inte köpa ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0