En dålig dag..

Jag vill bara gråta just nu....jag är helt förstörd igen.... Igår skrev ganska öppet med den kille och även på Skype, vi såg varandra och såklart började tycka om kille lite mer, men det kändes ju lite mer som han var ju inte seriös och nu är han försvunnen så klart. Vi slutade att vi kan höras imorgon och han skriver inte tillbaka....Jag tänkte på det att han kommer inte svara nu mer. Jag hade rätt....men jag hoppades igen för mycket...jag gjorde fel att jag öppnade mer om mig. Ok det är slut med honom också, vi planerade även att ses ,men nu är jag ruta 0 igen. Idag försätter den känsla...såg att en vän som jag tyckte om , vi är vänner på FB, även han blev ihop med någon tjej...Jag vet inte mer hur länge jag måste vara sönder och hur länge orkar jag gråta.Att det allt händer med mig, att inte får träffa någon, jag saknar någon mer och mer.Jag vill inte vara ensamma...Jag kan inte mer...jag vill inte mer...att leva. ...så dåligt mår jag just nu. Men det är bara att släppa allt och gå vidare. Dumma jag att öppnade igen badoo....jag tror inte att kommer hitta någon där nu. Jag kan inte mer att lita på någon, alla 'är likadana. Jag har träffat någon som jag fortfarande gillar och vill bygga lite mer än vänskap men jag kan inte göra det heller. Jag vill undvika även honom för att känner mer och mer att om jag kontakta honom igen då kanske kommer visa vad jag känner....jag måste vara starkt just nu och släppa allt. Jag har inget liv just nu,bara hem och jobb. Jag går inte ute, jag träffar ingen där ute....Jag är låst hemma...jag gråter... Jag har duschat, tvättat håret och nu har jag bus på mig. Det behövs lite solbränna. På söndag kommer vi åka till Malmö. Anja ska åka dit och frågade om har lust att åka dit att träffa henne. Jag jobbar inte och tyckte det lät en bra ide. Nu måste ja packa upp mina vinterdäck hemma. Ju mer tiden går vidare desto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0