En ledig dag från jobbet

...men mycket jobb hemma. Idag kom Jennicas skrivbordet och fixade det nästan hela dagen men nu är det klart. Samt hade jag tvättstuga och har inte hunnit fixat allt tvätt. Snart måste jag börja lagga middag också nu. Det är nu såhär att jag har bestämt mig att sluta håret mer och låter min hårfärg att växa ut, funderade att klippa allt hår, men vågar inte. Om jag ska göra det kommer mina hår vara friskare och bättre. Jag vet inte än om ska göra det,det skulle vara en bra ide men kommer se ut så konstig utan hår. Om två veckor kommer jag gå till frissan och sen måste jag ta beslut. Eller låter håret vara att färga eller färga lite mer som min egen färg. Jag vet inte än vad ska bestämma. Jag vill ju förändra nu och om ska raka alla hår då kommer jag inte visa mig ute så lätt. Lade upp mina böckerna på blocket, nu hoppas bara att kan sälja de. Jag måste få in pengar. Nu är konto nästan 0 , idag handlade för sista kontakt pengar. Nu måste klara mig hela veckan minst. Hoppas att mamma skickar pengar på fredag. Utan pengar är inte så kul att vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0