Ensamhet

Jag känner mig så ensamt just nu. Det är svårt att vara ensamma med sitt barn. Sista tiden tänker så mycket på henne, hur det är med henne. Hur mår hon egentligen? Jag har inte tänkt att kommer vara ensamma. Men det går att leva livet. Livet är ibland bara så orättvis. Nu skriver igen med denna kille, och tror att kommer att träffa honom när ska till Stockholm. Det är inte helt säkert än men just nu ser det ut så. Nu måste jag ta det riktigt lugnt om kommer träffa honom. Jag får inte mer att börja få känslorna så tidigt redan. Det går inte. Jag får inte öppna mig så lätt. Jag vill inte bli sårad igen. Nu pausade HP igen, vi ska få se hur länge håller jag borta. Jag skrev till en man som har skrivit med mig, men han svarar inte tillbaka och sen har några till som svarar inte tillbaka. Ingen ide att vara kvar där och vänta. Nu måste jag får starkare självkänsla och vara stark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0