Idag för 25 år sen

....blev Estland fri från Ryssland. Jag målade mina naglar igår, det blev blå, svart och vit. Det är blandade känslor just nu, jag tänker på den tid när vi tillhörde till Ryssland. Jag fick igår min rosenkvartshjärta och när höll igår den i handen fick en konstig känsla. Det kan ge energi och mer kärlek. Igår började jag mer och mer tänka igen att börja tänka på mig själv och få tillbaka sin självkänsla. Ibland hatar jag mig själv, jag kan inte älska mig själv. Om man kan bara få bättre självkänsla då är det lättare att vara med någon annan. Jag saknar någon bredvid mig, jag vill inte börja söka någon ny. Det finns två killar som visar intresse lite men känner att de är fel killar. Jag kan ju skriva och prata med de, men inget mer. Nu har jag datorn igång och kan använda det igen. Jag måste söka annat jobb nu. Vi kommer klara sept men okt kommer bli svårt lite. Idag jobbar jag men imorgon är jag ledig och vet inte än vad ska vi göra. Nu är jag hemma igen efter jobbet, och tog en löprunda och vi beställde pizza. Nu känner mig så himla trött att vill gå lä lägga mig snart. Imorse upptäckte att har fått kanske punktering, försökte pumpa men det gick inte så bra. Imorgon har tid att kolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0