Idag känner jag mig trasig ....

Jag är trasig idag helt...grät lite hemma. Nu måste lägga ner alla appar för dejting, Tinder är borta och badoo försöker att bli av med detta också.
Jag trodde att jag har lärt mig att vara nu starkare men det är inte jag, lika känslig är jag fortfarande. Allt känns bara så hopplös.
Idag på jobbet såg jag en kille/ man att köra iväg. Han stannade på hotell, nånting inom mig sa att ta bild på hans bilen och söka upp honom.... Vet inte vad är det . Jag tog bilden men ser inte hans nr på riktigt nu. Är det här en öde för mig. Om måste hitta honom. Vi träffades aldrig men såg honom ute o den känsla . Jag vet inte ..
Efter det allt detta vill inte träffa någon mer ...jag klarar inte det bara
En kille var intresserad av mig o nu försvann han . Men igår svarade han att han haft mycket att göra. Skrev att tänkte han lämnade mig . Han svarade bara " aha" och nu är han borta. Inga mer svar. Jag vet att han åker hem nu helgen. Varför måste jag får så lätt känslorna. Varför ?
Jag måste leva utan att leta efter någon ...måste sluta att jaga själv killarna..gråter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0