Igen cykel

Idag skulle cykla till jobbet och behövde pumpa, men denna pumpen på vägen funkade inte. Ok, tänkte efter jobbet ska till cykelaffären att pumpa. Pumpade och sen när skulle börja cykla var det lös IGEN. Så måste köpa ny cykelslangen och fixa det. Imorgon ska till Stadium och köper bättre slangen då. Imorgon är jag ledig och ska ringa runt lite. Kanske kan Jennica börja spela piano, vet inte om hon kan börja gymnastik. Idag träffade vi hennes lärare. På onsdag ska följa med henne till skola och slutar lite senare på jobbet. Jag skriver med en till kille och han låter inressant men han bor så långt,i Söderhamn och jobbar i Stockholm. Han skrev själv till mig och låter vara att inte själv skriva så mycket. Nu ska sticka vidare mina strumpor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0