Jag är så ledsen

Jennica skulle somna vid kl nio på kvällen och sen hon började gråta. Hon är så känslig. Så sa hon att det är inte bra skolan... Hon var utanför ... Som ingen som brydde om henne. Några namn sa hon som var med henne. Men hon var så ledsen. Och det ska inte vara så. Imorgon ska prata med lärare. Det känns att även lärare ser inte att hon är ensamma o de frågar inte henne o hon är ok.så att imorgon kommer jag följa med henne till skolan. Jag vet att det är en jobbigt period för henne men det känns att lärare gör inget att nya elever ska känna sig trygga.
Och... Jag tänker nu på denna killen så mycket så mycket. Det känns just nu att måste skita i honom ...jag vet inte men känner lite just nu att han är oseriös och söker bara sex...vet inte helt säkert. Jag raderade hans meddelander redan nu, känner att vill inte just nu mer att skriva med honom. Det får man se imorgon om han kommer skriva imorgon. Om han inte skriver själv, kommer skriva honom själv kanske o om han inte svarar då ä det slut med honom. Såg honom på HP online och nu tog bort mina bilderna. Jag klarar inte det - nätdejting, jag mår bara dåligare o dåligare nu.
Nu måste gå dusha mig o försöka sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0