Lördags kväll

Nu väntar jag när Jennica vaknar. Hon sov när jag kom hem över en timme sen och ser inte ut att hon tänker att vakna. Jag försökte väcka henne men gick inte. Ikväll ska gå ut till stan med henne. Det behövs att jag och hon kan komma ut. På stan är det fest och säkert mycket folk. Jag är helt säker att kommer träffa några där, hoppas att kommer inte träffa min vän Daniel men är helt säker att han är där med sin flickvän. Det är svårt att träffa folk när jag är aldrig ensam, Jennica har jag hela tiden med mig. Hennes mobilen gick nu helt sönder och just nu vet inte om kommer köpa ny mobilen till henne. Det kostar massor av pengar. Hon är dyr och får ingen hjälp av hennes pappa heller. Nä nu väcker jag henne, klockan är halv 7 redan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0