Många tankar...

Idag var ute på affärerna och köpte cykelslangen och tror att det är fel storlek IGEN. Jag visade bilden vilken storlek har på bilden och nu kom hem...det är större...Nu måste kolla om det går att använda annars ska gå tillbaka. Jag vill inte börja att gå till jobbet. Eller att ta bilen. Som jag skrev tidigare har börjat skriva med några killar igen och nu börjar själv bli intresserad av en kille och skickade vänförfrågan på FB, men han inte än godkänt och kanske kommer inte göra det. Kanske är jag igen lite som puttar killen. Det vet inte man om han vill träffa mig men han bor så långt borta. Och jobbar i Stockholm. Han skrev att jag ser ut så bra, vi har börjat prata lite mer på kik nu. Men tycker att han håller lite bak just nu. Jag vill inte ju skynda honom heller nu. Men vill träffa honom....men vågar inte än fråga honom. jag är rädd att blir besviken igen. Jag vet inte.... Han kanske börjar inse att jag är intresserad av honom. Ah, jag vet inte vad ska göra med honom nu. Det är lite för mycket just nu... Han skrev tillbaka bara att han inte använder FB. Jag svarade att bara tänkte att kan se lite mer varandra. Samt skrev jag att börjat bli nyfiken på honom. Vad kommer han svara nu, det vet inte jag. Det känns att jag börjar igen att bli intresserad av killen som tycker att vi bor för långt ifrån varandra. Jag måste sakta ner att börja bli aktiv med honom nu. Det är svårt om jag är intresserad av killen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0