Ny månad

Snart är det september och höst. Igår körde till Malmö och sen åkte mes Anja och hans son och x till Köpenhamn. Det var trevlig dag där, men stannade bara i c 4 timmar. Sen körde hem och det var läskig att köra när det var mörkt ute. Den kille började skriva lite med mig igen, vet inte än om vi kommer att träffas eller inte. Men tänkte fråga honom direkt nu, om han vill ses när jag är i Stockholm. Man kan ju ses bara och sen får man se om man vill träffas mer eller inte. Idag fick post för besiktning.Jag visste att det måste jag göra snart. Men är så himla rädd för det just nu. Det måste kollas så mycket med det. Men försöker ta det lugnt faktiskt. Kanske kommer fråga igen Jonas att hjälpa till att kolla bilen innan ska lämna in. Det är bättre att redan i början ska det besiktas. Jag tror inte att kommer köra det ofta nu på vinter. Men tänkte minst en gång i veckan att köra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0