Om det är dags att träffa någon ny...

Jag är osäker om kan släppa in någon ny just nu...att inte bli sårad igen.
Nu har skrivit med en kille i några dagarna, men just nu känner lite att han är inte seriös. Jag skrev med honom på Skype och vi hade videosamtal men pratade inte. Han känns lite oseriös, fick den känsla när började prata med honom om han träffat någon efter han blev singel o sen frågade han samma sak mig. Jag var ärlig och skrev att det varit mycket i sista månader o har inte träffat någon i ca 8 månader nu o att är rädd att släppa in någon ny. Efter det han ville avsluta o skrev att vi kan höras imorgon. Jag vet inte vad ska göra. Det känns just nu att får inte ta honom seriöst, inte släppa in honom .men börjar bli lite små kär i honom redan nu. Jag vill inte ju själv att visa stort intresse o skrev inte honom idag utan det var han som skrev. Men vad ska göra imorgon om han kommer skiva igen först. Kanske skrämde bort honom när blev lite känslig. Jag vet inte. Jag vill inte mer att bli besviken , det vill inte jag. Måste lyssna mitt hjärta ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0