Slut med nätdejting

Nu måste det vara slut med detta. Aldrig mer att nätdejta. För att jag mår bara dåligt med detta. Nu är det slut. Jag finns inte mer där. Nu är det bara vänta när kan pausa på HP också. Jag måste leva mitt eget liv nu och sluta att leta efter någon. Man saknar någon så himla mycket men jag känner själv att måste släppa den känsla, den jagande den hoppet. Imorgon ska åka till Malmö. Igår började sakna Jim, och började gråta. Jag känner att saknar fortfarande honom. Sen kollade på badoo och han var kvar där, var online lite stund sen. Men skrev ingenting, efteråt raderade mitt konto bara bort. Nu finns inte jag där. Bara släppa det allt och vara själv tills man kan släppa in någon ny. Nu ska klä på mig och ska jobba idag, sen på kvällen måste jag hämta in vinterdäck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0