31.detsember 2016

Årets sista dagen är här. Imorse vaknade med huvudvärk men det gick över. Sen städade jag hemma och var ute och tog min sista löprunda. Så skönt det var men var jobbig, hade inte sprungit länge nu. Det finns just nu så många tankar i min huvudet. Hur kommer det bli nästa år? Kommer det bli bättre? Kommer det hända något trevligt? Jag har mina mål som tänker nå eller mina löften. Kommer jag kunna sluta att köpa för kredit? Kommer jag klara med ett år köstopp? Inte köpa kläderna till mig själv. Jag tänkte prova det, Köpa kläderna på second hand. Jag har en sak en dröm men kommer jag göra det. Åka till Estland under sommaren. Det är någonting som jag känner att måste göra. Men vet inte än om kan åka, det kostar för mycket. Vet inte hur blir det med jobbet, om kan ta ledigt under sommaren. vi har ätit redan med J hon åt upp hela pizzan nu, jag har kvar, och sen försökte göra ostpaj och det är gott med. Imorgon ska jag jobba, det blir ganska mycket , jobbig dag. Men hörde att det är mindre jobb i januari nu också, Fortfarande är jag ledig de tre veckorna. Nästa vecka ska jag försöka åka till Kalmar med J. Hon vill gå dit till badhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0