Året är snart slut

Tiden har gått för snabbt, känner jag. Det har varit en helt ok året, men känns fortfarande ensamt. Jag har inte dejtat någon ny under det året, det har varit blandade känslorna i början av året mycket. Jag saknar någon men har låtit bli att jaga någon ny så aktivt. Det kommer någon när det är dags. Idag kom min sängen, jobbade utan rast och lunch,körde snabbt hem och bilen väntade. Det gick bra och fixade direkt sängen. Det känns så skönt att kunna sova nu äntligen i sängen. Sen handlade med J, nu hoppas bara att klarar oss imorgon och på söndag. På måndag tänkte åka med henne till Kalmar, men kommer inte ta bilen. Jag måste kolla upp felet nu så fort som möjligt. Igår bokade biljetterna och skickade meddelande till x, han har inte svarat tillbaka. Han kan inte säga inget mer nu. Jag känner mig så trött att kommer sova snart kanske. Imorgon vill g ut och börja dagen med en löprunda. Sen måste städa hemma, laga maten, kanske ska spela bingo. Och kommer att jobba på söndag. J stannar ensamma hemma. Sen vet inte när ska jobba nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0