Årets sista månad

Nu är det detsember och ingen snö här, men för mig gör det inget. Samtidigt är jag inte van att det finns inte snö här. Idag skulle varit ledig men fick sms om kan jobba idag och svarade "ja"-. Jag måste kunna jobba nu när det finns jobb för mig. Att överleva vinter nu bara. Jag är lite besviken nu på den andra extrajobb, jag har inte fått ingen erbjudande där och tror inte mer att finns något där. Bara att lura folk. Jag beställde laddare från fyndiq...aldrig mer kommer jag beställa därifrån. Den laddare funkade inte och tänkte ta bilden, ok och sen tryckte in sladden och det fastnade i kontakt att fick strömm i fingret. Fyfann vad ont det gjorde. Jag kommer inte betala för det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0