Det blir bättre...

Nu har jag tagit det svåra beslut. Jag kände att jag kommer inte klara det mer... I torsdags fick meddelande av Anthony, det hade kommit rek. brev från Botkyrkabyggen. Jag vet inte varför skickar de mig rek brev. Direkt tänkte nu är det kört, att de någon har klagat att hur ut till någon annan. Jag kunde inte sova nästa natten och visste inte vad ska göra, att kom till beslut. Jag säger upp min lägenheten där. Och igår skickade in min ansökan. Jag hoppas att det var inte den papper nu och kan flytta nu utan att vara orolig mer. Jag vet inte, men det blir jobbigt period att kunna fixa allt nu där. Jag har inte än pratat med honom men kommer göra det nu snarast. Jag hade ingen annan val och han vet det. Nu försöker ta ett steg i taget just nu. Väntar när det blir besiktningen , om måste fixa själv hemma. Det blir nu extra körning och åkning dit men då kan släppa allt detta. Nästa vecka jobbar bara i tre dagar nu, sen kommer vara ledig. Denna månad jobbar jag i 16 dagar, det känns toppen. Nästa månader blir det mindre, men kommer klara livet. Måste kämpa nu mycket. Jennica gymnastik är slut nu och hon kommer fortsätta nästa år, men hoppas att hon kan börja lite högre gruppen nu. Idag hade juluppvisningen, efteråt åkte till stan, köpte mat med sig. Nu är vi hemma. tar det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0