En tuff period börjar

Idag kollade min sida på Botkyrkabyggen och det stod nu att sista mars måste lämna lägenheten. Nu måste börja planera hur kan tomma smidigaste allt. Jag skrev till Anthony om det kommer brev med datum när ska det bli besiktningen att han ska höra av sig direkt. Han vet nu när han måste flytta ut ,,,men år så rädd nu att han kommer flytta tidigare och ja kommer betala dubbla hyra. Jag måste ta det lugnt och ett steg i taget. Det är tufft att åka dit nu varje månaden och ta med J. Samt måste ta ut mina möblerna, jag hoppas kan sälja de eller bara ge bort. Om det allt skulle vara över nu. Snart är det jul och det börjar känns igen så ensamt, jag försöker nu vara stark. Varje jul och nyår önskar jag bara att nästa jul/nyår är jag inte ensam. Det är så himla jobbig, att få se alla vänner att ha någon, när man visar sina bilderna och pratar om det. Inners inne mår jag så dåligt. Bara att visa sig stark. Imorgon ska jobba, skulle varit ledig men fick jobba. Det behöver jag, att jobba nu så mycket att klara nästa månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0