Ensamma

Ensamma hemma som vanligt, vet inte vad ska göra. Kanske finns ledig tvätt tid, att tvätta lite kläderna. Måste bara kolla upp det. Jag måste handla mat, har kvar den sparat pengar 500kr, men hoppades att mamma ska skicka men inte än. Den vecka kommer jag skicka mina presenterna till Estland. Det känns så bra att kunna göra det. I helgen började jag fundera på det mer att planera en resa till Estland, bo på hotell, kanske åka även till Pärnu. Hyra bilen. Men kostar ca sex-sjutusen med allt. Jag vet inte än, kanske ska fråga Anja att följa med. Det är för mycket just nu att tänka på. Jag behöver köpa sängen nu snart. Min madrass är helt sönder och kan inte sova på soffa. Kanske kan köpa en mindre madrassen nu som kan använda sen i sängen. Jag vet inte men kanske ska kolla upp det efter nyår, när det är rea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0