Ensamt i hela världen

Såhär känner jag just nu. Jag vill inte vara det, jag hatar ensamheten, vill vara med någon, vara kär i, att någon bryr om mig...,

Jag vet inte hur länge orkar jag det. Det är så svårt. Igår skrev med en av kille och skrev att är för rädd att träffa någon, för rädd att släppa in någon, för rädd att öppna mig...han svarade att då är det svårt o att då är det bara vänskap mellan oss. Nu skrev honom"lycka till"", im out. Jag klarar inte vänskap med honom, bara glömma bort honom, bara lämna allt detta. Bara att tänka på sig själv och älska sig själv. Jag är så trött, jag är så besviken på alla killar som har kontakt, nu måste släppa alla de. Jag gråter...måste släppa ut alla mina tårar. Det är dags att sluta söka någon så aktivt. Även denna kille på Tinder svarar inte, vill inte ha kontakt, ingen intresse mer. Jag måste gå vidare ensam just nu...men det gör så himla ont i mitt hjärta ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0